Biroul de Turism pentru Tineret S.A., cu sediul in București, Calea Victoriei nr.155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, cod fiscal RO1573170, nr. de ordine la Registrul Comerțului J40/2008/1991, cont RO23RZBR0000060001406770, deschis la Raiffeisen Bank, închiriaza prin licitație publică activul teren în suprafață de 1.221 mp-lot 326, situat în incinta Baza BTT Costinești, jud. Constanța.
Achiziționarea documentației de licitație se va obține, contracost în baza unei cereri scrise de la Direcția Administrare Patrimoniu, Serviciul Administrare Patrimoniu cu sediul în București, Calea Victoriei nr.155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, începand cu data de 12.01.2024.
Documentația de licitație se va elibera după depunerea cererii de solicitare și a achitării taxei documentației. Poate participa la licitație orice persoana fizică sau juridică, română ori străină care are calitatea de comerciant sau prestator de servicii, potrivit legii.
Taxa pentru achiziționarea documentației licitației de închiriere este în cuantum de 650 lei cu TVA inclus și se va achita prin virament bancar în contul RO23RZBR0000060001406770, cod fiscal RO1573170, deschis la Raiffeisen Bank.
În cazul în care ofertantul solicită clarificări cu privire la documentația lictiației de închiriere, solicitarea trebuie făcuta în scris, până la data de 17.01.2024, ora 09.00.
Lista documentelor necesare pentru participarea la licitație:
- a) Pentru persoane juridice:
- cerere de participare la licitație (conform modelului Anexa 3);
- informații generale despre ofertant;
- certificatul de înmatriculare la Registrul Comerţului – copie certificată conform cu originalul;
- certificatul de înregistrare în Registrul persoanelor juridice ( în cazul persoanelor juridice constituite potrivit OG nr.26/2000) – copie certificată conform cu originalul;
- codul fiscal ( in cazul persoanelor juridice constituite potrivit OG nr.26/2000) – copie certificată conform cu originalul;
- statutul şi Actul constitutiv – copie certificată conform cu originalul;
- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului cu cel mult 30 de zile înainte de data stabilită pentru licitație – original sau copie legalizată de notar;
- certificatul de atestare fiscală pentru persoane juridice din care rezultă achitarea la zi a impozitelor şi contribuțiilor datorate către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de sănătate şi către alte bugete şi fonduri speciale la care persoana juridică este obligată să contribuie conform legislaţiei în vigoare – original sau copie legalizată de notar;
- certificatul de atestare fiscală pentru persoane juridice din care rezultă achitarea la zi a impozitelor și taxelor locale – original sau copie legalizată de notar;
- cazier fiscal;
- declarație pe propria răspundere că nu se află în litigiu cu titularul dreptului de proprietate;
- cifra de afaceri şi experiența în activităţi private
- bilanțul contabil la data de 30.06.2023 – împreună cu recipisa de depunere la ANAF- copie certificată conform cu originalul;
- dovada achitării garanției de participare la licitație – copie certificată conform cu originalul, sau original, după caz;
- împuternicire pentru reprezentarea persoanei juridice la licitație;
- ofertantul trebuie să aibă cuprinse în obiectul de activitate și să desfășoare efectiv activități comerciale, educative, artistice, sportive, de turism, servicii de alimentație și cazare, profesii liberale, activități care nu contravin ordinii publice și bunelor moravuri;
- oferta.
- b) Pentru persoane fizice :
– cerere de participare la licitație (conform modelului Anexa 3).
– actul de identitate – copie;
– certificatul de căsătorie (după caz);
– autorizația eliberată de primărie (după caz);
– informații privind datoriile și întârzierile înregistrate la rambursarea creditelor bancare (interogare de la Biroul de Credite/CRC);
– cazierul fiscal;
– chitanța care confirmă achiziționarea documentației pentru licitație – copie certificată conform cu originalul;
– dovada achitării garanției de participare la licitație – copie certificată conform cu originalul, sau original, după caz;
– declarație pe propria răspundere că nu se află în litigiu cu titularul dreptului de proprietate;
– oferta.
Garanția de participare este în cuantum de 849,81 euro se va depune prin virament în contul SC BTT SA nr.RO23RZBR0000060001406770, cod fiscal RO1573170, deschis la Raiffeisen Bank, în “lei” la cursul BNR din ziua efectuării plății sau prin scrisoare de garanție bancara.
Cererea de înscriere, garanția de participare, împreună cu documentele necesare în vederea participării la licitația publică se vor depune până la data de 29.01.2024, ora 09.00 la sediul BTT SA din București, Calea Victoriei nr. 155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1.
Licitația publică va avea loc la sediul locatorului, din București, Calea Victoriei nr. 155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, în data de 30.01.2024, ora 09.00.
Vizionarea spațiului se poate face în data de 15.01.2024 între orele 08.00-16.00.
Relații suplimentare se vor obține în baza unei cereri scrise înregistrată la sediul nostru din București, Calea Victoriei nr. 155, bloc D1, scara 6, etaj 12, sector 1, începând cu data de 12.01.2024.
Tariful anual al chiriei de la care se porneşte licitaţia este de 6,96 euro/mp/an;
TOTAL chirie anuală de la care pornește licitația 8.498,16 euro.
Contestațiile la licitație se formulează în termen de 2 zile lucrătoare, calculate de la data comunicării rezultatului licitației și se depun în același loc unde s-au depus ofertele. Soluționarea acestora se face în termen de 2 zile lucrătoare de la data înregistrării contestației, de către o comisie constituită în acest scop.